FÖR HELVETTE VEM VÄLTE TÄLTET?

Kan inte annat än att sakna sommaren just nu, när jag är trött och när man fryser stup i kvarten. Kollade på lite gamla bilder nyss, från Peace and Love. Festivalen var nog det roligaste på hela sommarn. (Tobbe ta inte illa upp du var det bästa). Kommer ihåg hur många gånger vi fick resa upp tältet för folk gick in i de, hur lite jag och frida egentligen sov och hur himla kul vi hade. Asså just nu är jag i extas över hela grejen, festival. Kan ju säga med säkerhet att jag tänker inbefinna mig på Peace and Love 2010!
(Om ekonimin tillåter vill säga, för vi får inte glöma naapppaa)


Det var inte precis kallt... på dagen

BB!

hehehe´?

Vodka essens?

Spårade bra sista kvällen, men jag gillar de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjar typ gråta när jag ser dom!!! VILL TILLBAKA. GE MIG, GE MIG NU :(

2009-11-12 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0