Tvåtusennio

2009, vart ska man börja?

Jag vet ärigt talat inte vart ska jag ska börja, detta året har haft många ljusa sidor, även sina mörka. Det jag vill minnas av 2009 är Tobias Larsson och Peace and Love. Men dock finns det mycket annat som kommer med på köpet, saker jag helst vill glömma. 2009 vart ett jobbigt år för min del, men ändå så härligt och det har jag bara Tobias Larsson att tacka för. Utan honom vet jag faktiskt inte om jag skulle klarat mig igenom allt.

Sommaren 09, slog sommaren 08 med stormsteg. Jag och Frida tog våra galna själar till Borlänge och Peace and Love, det är verkligen en tid jag aldrig kommer att glömma. Alla konserter, underbara männsikor, stekande sol och piss-ljummna päroncider, då levde jag. Vi har nog aldrig sovit så lite under en veckas tid, dock tror jag att Aiya Napa 10 kommer bli värre, på ett positivt sätt.

2009 innehöll mycket kärlek och hat och jag föredrar att ta med mig kärleken in i 2010. Jag bara tackar och bockar för detta året och hoppas på ett underbart 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0