Länge sen sist?

Ett bra tag sedan jag skrev ett inlägg. Har inte haft tid eller lust att skriva, så varför inte göra det nu? När man egenligen borde drunkna i integraler och derivator? Men jo, den mardrömmen ska jag snart entra.
Det enda jag gör nu förtiden är att mysa, jag gillar att mysa. Införskaffat mig ett par riktigt mysiga och varma skor & vantar, nu saknas det vara mössa och halsduk! (dock hatar Tobbe mina skor, vilket jag struntar fullständigt i, dom är mysiga)

Men skämt och sido, värme och mys är nog det bästa nu såhär nära Jul. Speciellt när man får dela det med pojkvännen. En låt som passar bra in är;



All i want for christmas is, yoooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0