Håkan Hellström!

För en vecka sedan, den 2 december var en mycket lyckad dag.
  1. Jag firade 5 månader med Tobbe!
  2. Jag klarade körkortsteorin!
  3. Jag fick Håkan Hellströms live dvd från P&L 09 på posten
Jag tror nog inte att den dagen kunde blivit mer lyckad, dagen var som att sväva på moln, eller ja. Efter teoriprovet, jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Men godkänd blev jag och ett steg närmare en frihet, körkort!

Men Dvd'n var underbar, har dock inte hunnit kolla på extra materialet. Men det finns inplanerat innan jag går och lägger mig idag. När jag tryckte på play och såg konserten fick jag rysningar i hela kroppen och jag hoppades verkligen att få uppleva den festivalen igen och Håkan Hellström!



ps

åh åh, föresten!!! Jag har garanterat jobb efter studenten, hej hej jag kommer inte vara arbetslös! ville bara säga det!

ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0